پیام 7

10 خرداد 1399

·        برای تقویت سیستم ایمنی بدن، مصرف روزانه سبزی را در برنامه غذایی خود قرار دهید.

·        روزانه همراه با غذای خود پیاز خام مصرف نمایید.

·        مصرف هویج و کدو حلوایی به دلیل داشتن ویتامین A در برنامه غذایی توصیه می شود.

·        برای تقویت سیستم ایمنی بدن در مقابل بیماری کرونا، روزانه 2الی 4 عدد میوه فصل مصرف نمایید.

·        برای تقویت سیستم ایمنی بدن خود مصرف صبحانه را فراموش نکنید.

·        همراه با غذای خود آب لیموی تازه یا آب نارنج تازه مصرف نمایید.

·        برای تقویت سیستم ایمنی بدن روزانه صیفی جات مانند فلفل دلمه، فلفل سبز، کلم و گل کلم مصرف نمایید.

·        استفاده از منابع پروتئین در غذای روزانه مانند حبوبات یا تخم مرغ توصیه می شود.

·        از جوانه گندم و ماش که حاوی ویتامین C هستند، در برنامه غذایی روزانه خود استفاده کنید.

·        تنوع و تعادل را در برنامه غذایی روزانه خود رعایت نمایید.

·        در صورتی که علائم سرماخوردگی دارید، از غذاهای آبکی مانند سوپ و آش همراه با آب لیموی تازه و مایعات گرم استفاده نمایید.



   

تاریخ بروز رسانی:   13 خرداد 1399

تعداد بازدید:   ۱

چاپ خبر

ارسال نظر
ايميل :     
نام و نام خانوادگی :  
نظر :
 
حروف تصویر بالا :   
 
 

لینک به این صفحه
< >