هدف کلی : بهبود مدیریت منابع مالی و اداری
1- امور عمومی
شرح وظایف :
1- نظارت بر انجام کلیه فعالیتهای اداری و مالی و مراقبت در حفظ و رعایت مقررات مربوطه
2- نظارت بر انجام امور تدارکاتی ، کنترل انبار و غیره
3- نظارت و انجام امور پرسنلی کارکنان ( صدور احکام ، ابلاغ ماموریت ، مرخصی ، کنترل ورود و خروج افراد ،وسائط نقلیه و امور مربوطه)
4- انجام سایر امور طبق دستور مافوق
2- امور مالی
شرح وظایف :
1- برآورد میزان اعتبارات مورد نیاز فعالیتهای بهداشتی و همکاری در تنظیم موافقت نامه بهداشتی
2- نظارت بر نحوه هزینه کرد اعتبارات جاری و ردیفهای متمرکز وزارتی
3- نظارت بر اجرای بودجه حوزه تحت پوشش ، پیگیری انجام هزینه ها و غیره
4- انجام سایر امور طبق دستور مافوق
3- کارگزینی
شرح وظایف :
1- مراقبت در حسن اجرای قوانین و مقررات استخدامی
2- مطالعه و بررسی پرونده های پرسنلی در زمینه های مورد نظر « ارتقاء گروه ، تغییر پست سازمانی ، انتقال ، بازنشستگی و...»
3- نظارت بر حفظ و نگهداری پرونده های استخدامی کارکنان و مدارک مربوطه
4- انجام سایر امور طبق دستور مافوق
4- دبیرخانه
شرح وظایف :
1- نظارت بر دریافت و ثبت و توزیع کلیه نامه ها و مکاتبات وارده و صادره
2- دریافت و نگهداری سوابق مکاتبات پرونده های مربوطه ، تکثیر و توزیع و ابلاغ بخشنامه های صادره
3- تعقیب و نظارت برگردش مکاتبات و خدمات مربوط به ماشین نویسی و بایگانی
4- انجام و سایر امور طبق دستور مافوق
5- خدمات
شرح وظایف :
1- نظارت بر انجام خدمات عمومی ( امور مربوط به نگهداری ساختمان، نظافت و تاسیسات ....)
2- نظارت برنحوه استفاده از خودرو هاي تحت سرپرستی ، بیمه ، ماموریت ،کنترل سوخت و ...)
3- نظارت بر خروج لوازم و قطعات مورد نیاز خودروها و غیره از انبار
4- انجام سایر امور طبق دستور مافوق